SPOŁECZNOŚĆ
 kalendarz
ZIARNICA
 Co to za choroba?
  etiologia
  objawy
  rozpoznanie
  klasyfikacja
  historia ZZ

 Jak nas leczą?
  chemioterapia
   abvd
   mopp
  immunoterapia
  radioterapia
  chirurgia
  przeszczep szpiku

 Warto wiedzieć
  afereza
  przeszczep
  cytostatyki
  kontrola
  półpasiec
  USG

 Skutki leczenia
  włosy
  skóra
  pamięć
  płodność
  psychika
  pełna lista

FORUM
wyciąg z netykiety
 ogólne
 czy mam ziarnicę?
 chemioterapia
 radioterapia
 przeszczep
 kulinarnie
 hyde park
wyszukaj na forum
 
najczęściej szukane frazy

OPOWIADANIA
 bez happy endu?
 radioterapia
 nasza ZZ
 pamiętnik Heli
 historia - Anetka
 historia - Baldi
 historia - Binka
 historia - Carinka
 historia - Dzidka
 historia - Tomaszek
 historia - Volcano
 anegdoty

AKTYWNE SONDY
historia sond

Z POLA WALKI
Lista blogów

GALERIE
 ozdrowieńcy
 trzy twarze
 łyso Ci?

Luska

WASZE WPISY
 komentarze stron
 księga gości

RÓŻNOŚCI
 archiwum
 tu jesteśmy
 geolokalizacja
 strony użytkowników

LICZNIK
 on-line: 1
gości: 1
użytkowników: 0

dzisiaj: 1
ogółem: 8781279
licznik od: 09.02.2006

TWOJE KONTO
zapomniałem hasła
login:
hasło:

pamiętaj mnie

NIE MASZ KONTA?
załóż sobie
po co mi konto?

zarejestrowanych: 1492

REKLAMA :)

-- OGÓLNE - CHEMIOTERAPIA - RADIOTERAPIA - PRZESZCZEP - HYDE PARK --
: Spis Wiadomości :: Utwórz Nowy Wątek :

- wątki z ostatniego tygodnia - BEZ ODPOWIEDZI -
+ nowe podforum: KULINARNIE +


postówmodyfikacja
Ból żołądka
32017-03-16 22:05
autor: malryc2404, dodał 2017-03-16 16:11komentuj

Cześć po raz pierwszy :)

Też rozchorowałam się na ziarnicę, jestem po drugim wlewie i mam problem. Po raz drugi, w 4 dniu od wlewu zaczął mnie boleć żołądek. Ten ból to coś a'la niestrawność, podrażnienie błony śluzowej itd. Oczywiście piję kleik z siemienia lnianego, kisielki i jem lekkostrawne jedzenie. Przy pierwszym wlewie ból przeszedł po 3 dniach, niestety teraz boli od kilku dni praktycznie nieprzerwanie. Chciałam zapytać o Wasze złote rady w tej materii.

*Wybaczcie jeśli gdzieś na forum jest odpowiedź na moje pytanie. Porzukałam trochę na forum i nieczego nie znalazłam.

autor: Anias, dodał 2017-03-16 18:58komentuj

Witaj

ja bym wziela na osłonę żołądka ( bez reklamy) np. Polprazol 20 mg, i poinformowała o wszystkim swojego lekarza prowadzącego

+0

autor: Monika2509, dodał 2017-03-16 20:14komentuj

Najlepiej jak porozmawiasz z lekarzem,przy kolejnej wizycie w szpitalu albo szybciej tym rodzinnym napewno coś Ci zaradzi . Taki dyskomfort jest uciążliwy e naszym leczeniu i trzeba się jakoś ratować ;)

+0

autor: Superkonkord, dodał 2017-03-16 22:05komentuj

Polprazol nie jest lekiem oslonowym tylko ograniczajacym wydzielanie kwasu zoladkowego. Proponuje porozmawiac z lekarzem. Leczenie siada na zoladek i jelita takze lekarz musi wiedziec jak reagujesz na schemat.

+0

Podobne tematy:



Wypowiedzi na forum dyskusyjnym zawierają indywidualne zdanie ich autorów, jeśli nie zgadzasz się z czymś - masz pełne prawo do wypowiadania się. Każdy autor odpowiada za swoje odpowiedzi. Forum dyskusyjne w serwisie ziarnica.pl nie jest miejscem pozwalającym na diagnozy medyczne, może pomóc rozwiać Twoje wątpliwości jednak nie zastąpi fizycznego kontaktu z lekarzem - jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości to zanotuj je i skonsultuj ze swoim lekarzem prowadzącym.
Ziarnica.pl ma charakter czysto informacyjny i nie jest związana finansowo bądź w jakikolwiek inny sposób z żadnym ośrodkiem medycznym, firmą farmaceutyczną, dystrybutorem leków, paraleków, cudownych soczków czy też organizacjami zajmującymi się "pomocą" chorym na ziarnicę. Utrzymuje się z prywatnych środków. Jeśli chcesz pomóc w jego rozwoju kliknij tutaj.

: (c) 2000-2018 www.ziarnica.pl :: polityka prywatności :: POMOC :: darowizna :: od autora :: statystyka strony :
: copyright - prawa autorskie zastrzeżone :