SPOŁECZNOŚĆ
 kalendarz
ZIARNICA
 Co to za choroba?
  etiologia
  objawy
  rozpoznanie
  klasyfikacja
  historia ZZ

 Jak nas leczą?
  chemioterapia
   abvd
   mopp
  immunoterapia
  radioterapia
  chirurgia
  przeszczep szpiku

 Warto wiedzieć
  afereza
  przeszczep
  cytostatyki
  kontrola
  półpasiec
  USG

 Skutki leczenia
  włosy
  skóra
  pamięć
  płodność
  psychika
  pełna lista

FORUM
wyciąg z netykiety
 ogólne
 czy mam ziarnicę?
 chemioterapia
 radioterapia
 przeszczep
 kulinarnie
 hyde park
wyszukaj na forum
 
najczęściej szukane frazy

OPOWIADANIA
 bez happy endu?
 radioterapia
 nasza ZZ
 pamiętnik Heli
 historia - Anetka
 historia - Baldi
 historia - Binka
 historia - Carinka
 historia - Dzidka
 historia - Tomaszek
 historia - Volcano
 anegdoty

AKTYWNE SONDY
historia sond

Z POLA WALKI
Lista blogów

GALERIE
 ozdrowieńcy
 trzy twarze
 łyso Ci?

Gabi79

WASZE WPISY
 komentarze stron
 księga gości

RÓŻNOŚCI
 archiwum
 tu jesteśmy
 geolokalizacja
 strony użytkowników

LICZNIK
 on-line: 1
gości: 1
użytkowników: 0

dzisiaj: 69
ogółem: 8792551
licznik od: 09.02.2006

TWOJE KONTO
zapomniałem hasła
login:
hasło:

pamiętaj mnie

NIE MASZ KONTA?
załóż sobie
po co mi konto?

zarejestrowanych: 1492

REKLAMA :)

-- OGÓLNE - CHEMIOTERAPIA - RADIOTERAPIA - PRZESZCZEP - HYDE PARK --
: Spis Wiadomości :: Utwórz Nowy Wątek :

- wątki z ostatniego tygodnia - BEZ ODPOWIEDZI -
+ nowe podforum: KULINARNIE +


postówmodyfikacja
kaszel po radioterapii
12009-03-06 02:17
autor: krysz_53, dodał 2009-02-28 06:37komentuj

Witam wszystkich cieplutko ... Otóż mam wielki problem , być może ktoś mi podpowie co mam robić . Jestem po chemioterapii i radioterapii , którą zakończyłam 31 grudnia 2008 r.W niedługim czasie zaczełam kaszleć , były to nagłe długotrwałe napady , nasilające się z dnia na dzień . Podczas kaszlu bolało mnie niemal wszystko , miejsca pooperacyjne , żebra , przepłona , byłam bardzo osłabiona . Z problemem tym zwróciłam się do lekarza rodzinnego , który wypisał mi syropek ... nic nie pomogło , kaszel był coraz bardziej dokuczliwy ...O problemie powiedziałam swojemu onkologowi , też również zaproponował mi syropek .. Jestem zbulwersowana takim podejściem do pacjenta .Kaszel wydaje mi się niepokojący , bolą mnie juz wnętrzności i jak wymieniłam wyżej miejsca pooperacyjne , a nawet wystąpiły zmiany na skórze . Co mam robić . Lekarze tym zjawiskiem wcale się nie przejmują , a ja już nie mogę sobie poradzić . Może ktoś z Was miał podobny problem i go w jakiś sposób zwalczył ...Czekam na pomoc - kika

autor: Dorotanyc, dodał 2009-03-06 02:17komentuj


> O 06:37, dnia 2009-02-28 krysz_53 napisał(-a):
> Witam wszystkich cieplutko ... Otóż mam wielki problem , być może ktoś mi podpowie co mam robić . Jestem po chemioterapii i radioterapii , którą zakończyłam 31 grudnia 2008 r.W niedługim czasie zaczełam kaszleć , były to nagłe długotrwałe napady , nasilające się z dnia na dzień . Podczas kaszlu bolało mnie niemal wszystko , miejsca pooperacyjne , żebra , przepłona , byłam bardzo osłabiona . Z problemem tym zwróciłam się do lekarza rodzinnego , który wypisał mi syropek ... nic nie pomogło , kaszel był coraz bardziej dokuczliwy ...O problemie powiedziałam swojemu onkologowi , też również zaproponował mi syropek .. Jestem zbulwersowana takim podejściem do pacjenta .Kaszel wydaje mi się niepokojący , bolą mnie juz wnętrzności i jak wymieniłam wyżej miejsca pooperacyjne , a nawet wystąpiły zmiany na skórze . Co mam robić . Lekarze tym zjawiskiem wcale się nie przejmują , a ja już nie mogę sobie poradzić . Może ktoś z Was miał podobny problem i go w jakiś sposób zwalczył ...Czekam na pomoc - kika
>dziwne ze z historia leczenia chemioterapia (zakladam ze ABVD)i radioterapia(jesli byla do klatki piersiowej)lekarze nie reaguja wyslaniem cie na dodatkowe badania pluc. problemy z plucami po leku Bleomycin moga sie zaczac miesiace po zakonczeniu terapii (raditerapia do klatki piersiowej zwieksza ryzyko). kiedy ja narzekalam n lekki kaszel, mimo ze onkolog mnie obsluchal i nic podejrzanego nie uslyszal w moich plucach natychmiast wyslal mnie na pulmonologie - u mnie wszystko w porzadku... Musisz przekonac lekarza by wyslal cie na dodatkowe badania, albo chociaz wytlumaczyl dlaczego nie podejrzewa nic grozneg!Powodzenia i mam nadzieje ze nie palisz papierosow!

+0

Podobne tematy:



Wypowiedzi na forum dyskusyjnym zawierają indywidualne zdanie ich autorów, jeśli nie zgadzasz się z czymś - masz pełne prawo do wypowiadania się. Każdy autor odpowiada za swoje odpowiedzi. Forum dyskusyjne w serwisie ziarnica.pl nie jest miejscem pozwalającym na diagnozy medyczne, może pomóc rozwiać Twoje wątpliwości jednak nie zastąpi fizycznego kontaktu z lekarzem - jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości to zanotuj je i skonsultuj ze swoim lekarzem prowadzącym.
Ziarnica.pl ma charakter czysto informacyjny i nie jest związana finansowo bądź w jakikolwiek inny sposób z żadnym ośrodkiem medycznym, firmą farmaceutyczną, dystrybutorem leków, paraleków, cudownych soczków czy też organizacjami zajmującymi się "pomocą" chorym na ziarnicę. Utrzymuje się z prywatnych środków. Jeśli chcesz pomóc w jego rozwoju kliknij tutaj.

: (c) 2000-2018 www.ziarnica.pl :: polityka prywatności :: POMOC :: darowizna :: od autora :: statystyka strony :
: copyright - prawa autorskie zastrzeżone :