SPOŁECZNOŚĆ
 kalendarz
ZIARNICA
 Co to za choroba?
  etiologia
  objawy
  rozpoznanie
  klasyfikacja
  historia ZZ

 Jak nas leczą?
  chemioterapia
   abvd
   mopp
  immunoterapia
  radioterapia
  chirurgia
  przeszczep szpiku

 Warto wiedzieć
  afereza
  przeszczep
  cytostatyki
  kontrola
  półpasiec
  USG

 Skutki leczenia
  włosy
  skóra
  pamięć
  płodność
  psychika
  pełna lista

FORUM
wyciąg z netykiety
 ogólne
 czy mam ziarnicę?
 chemioterapia
 radioterapia
 przeszczep
 kulinarnie
 hyde park
wyszukaj na forum
 
najczęściej szukane frazy

OPOWIADANIA
 bez happy endu?
 radioterapia
 nasza ZZ
 pamiętnik Heli
 historia - Anetka
 historia - Baldi
 historia - Binka
 historia - Carinka
 historia - Dzidka
 historia - Tomaszek
 historia - Volcano
 anegdoty

AKTYWNE SONDY
historia sond

Z POLA WALKI
Lista blogów

GALERIE
 ozdrowieńcy
 trzy twarze
 łyso Ci?

Vanax

WASZE WPISY
 komentarze stron
 księga gości

RÓŻNOŚCI
 archiwum
 tu jesteśmy
 geolokalizacja
 strony użytkowników

LICZNIK
 on-line: 1
gości: 1
użytkowników: 0

dzisiaj: 37
ogółem: 8801141
licznik od: 09.02.2006

TWOJE KONTO
zapomniałem hasła
login:
hasło:

pamiętaj mnie

NIE MASZ KONTA?
załóż sobie
po co mi konto?

zarejestrowanych: 1492

REKLAMA :)

-- OGÓLNE - CHEMIOTERAPIA - RADIOTERAPIA - PRZESZCZEP - HYDE PARK --
: Spis Wiadomości :: Utwórz Nowy Wątek :

- wątki z ostatniego tygodnia - BEZ ODPOWIEDZI -
+ nowe podforum: KULINARNIE +


postówmodyfikacja
Niepewnosc lekarza...
102017-01-30 18:46
autor: Angelika889, dodał 2017-01-04 18:56komentuj

Kochani... wiem,ze nie jestescie lekarzami ale mam pytanie.
Jestes po 14 chemiach abvd. Zostaly dwie. Po 2 cyklu.mialam calkowita odpowiedz metaboliczna. Od samego poczatku mam niedokrwistość i nadplytkowosc. Raz plytki sa nizsze raz wyzsze. Podczas leczenia wyszla mi na rece wysypka. Juz od mc nie swedzi . Lekarz moj strasznie sie wystraszył wynikami i wysypka i dal mi juz skierowanie na ostatni pet. Boi sie progresji. Czytalam ze podczas chemi moge miec niedokrwistosc j wysypki. A co z ta nadplytkowoscia?
Mam sie czego bac? Moze to wskazywac na progresje? Chcialabym wyzdrowiec i zyc jak dawniej.

autor: Oika, dodał 2017-01-04 19:27komentuj

> Mam sie czego bac? Moze to wskazywac na progresje? Chcialabym wyzdrowiec i zyc jak dawniej.

Koleżanka lecząca się na ziarnicę wychodząc po każdej chemii z dołka morfologicznego miała nadpłytkowość sięgającą nawet miliona płytek. Lekarzowa powiedziała jej, że to normalne, dziewczyna od dłuższego czasu jest już zdrowa.
Ja sama podczas całego leczenia miałam niedokrwistość, wysypki też się zdarzały.
Jasne, że się martwisz, ale takie rzeczy się zdarzają i nie muszą świadczyć wcale o progresji. Pozdrawiam :)

+0

autor: Angelika889, dodał 2017-01-05 16:20komentuj


> Koleżanka lecząca się na ziarnicę wychodząc po każdej chemii z dołka morfologicznego miała nadpłytkowość sięgającą nawet miliona płytek. Lekarzowa powiedziała jej, że to normalne, dziewczyna od dłuższego czasu jest już zdrowa.
> Ja sama podczas całego leczenia miałam niedokrwistość, wysypki też się zdarzały.
> Jasne, że się martwisz, ale takie rzeczy się zdarzają i nie muszą świadczyć wcale o progresji. Pozdrawiam :)

Dziekuje za odp :) troszke podniosly mnie na duchu. Plytki ktwi mam w granicach 250-600 . A wysypka byla moze z dwa razy i spokoj. Ehh

+0

autor: Oika, dodał 2017-01-05 17:41komentuj

> Dziekuje za odp :) troszke podniosly mnie na duchu. Plytki ktwi mam w granicach 250-600 . A wysypka byla moze z dwa razy i spokoj. Ehh

no to przecież bez tragedii! generalnie to jest tak, że jak się szpik po chemii odbudowuje to wystrzela trochę za dużo płytek, które się później normują, no ale że co 2 tygodnie cię faszerują no to nawet nie ma jak jeszcze wrócić wszystko na właściwe tory :) a tym bardziej jak mówisz ze sie wahają od 250-600. Jak pobędziesz miesiąc bez chemii to wtedy zobaczysz jakie masz ,, na prawdę" wyniki :) no stress!

+0

autor: Dooorota, dodał 2017-01-06 11:23komentuj

Też miałam wysypke na rękach. Mój profesor powiedział, że to normalne po którymś składniku abvd. Nazywa się to "zespół ręka-stopa" czy jakoś tak.

+0

autor: Angelika889, dodał 2017-01-06 12:25komentuj

> O 11:23, dnia 2017-01-06 Dooorota napisał(-a):
> Też miałam wysypke na rękach. Mój profesor powiedział, że to normalne po którymś składniku abvd. Nazywa się to "zespół ręka-stopa" czy jakoś tak.

Jeju dzieewczyny troszke mnie uspokoilyscie :)
Chociaz i tak w tej mojej glowie jest trochę strachu. Ale dam znac po Pecie co wyszlo. :)

+0

autor: Oika, dodał 2017-01-07 21:26komentuj

trzymam kciuki najmocniej!

+0

autor: Ewa, dodał 2017-01-18 10:55komentuj

> O 21:26, dnia 2017-01-07 Oika napisał(-a):
> trzymam kciuki najmocniej!
czy ktoś ma jakąś wiedze na ile przerwa spowodowana infekcją może wpłynąć na efekty leczenia, drugie pytanie jak sobie radzicie / radziliście z bólem kosci przy neulascie lub zarzio

+0

autor: Angelika889, dodał 2017-01-30 14:45komentuj

Kochani dostalam dzis wyniki. Ocena po leczeniu : Calkowita odpowiedz metaboliczna skala dev. 1 :D
Uwierzcie te dwa tyg byly straszne,ale dzisiaj wszystko ze mnie zeszlo.
Zostal jeden wlew i prawdopodobnie naswietlania. Dam rade :)))))

+0

autor: Oika, dodał 2017-01-30 15:58komentuj

> O 14:45, dnia 2017-01-30 Angelika889 napisał(-a):
> Kochani dostalam dzis wyniki. Ocena po leczeniu : Calkowita odpowiedz metaboliczna skala dev. 1 :D
> Uwierzcie te dwa tyg byly straszne,ale dzisiaj wszystko ze mnie zeszlo.
> Zostal jeden wlew i prawdopodobnie naswietlania. Dam rade :)))))


fuck yeah!!! gratulacje!!

+0

autor: Malgosia86, dodał 2017-01-30 18:46komentuj


Super!!! gratuluję =)

+0

Podobne tematy:



Wypowiedzi na forum dyskusyjnym zawierają indywidualne zdanie ich autorów, jeśli nie zgadzasz się z czymś - masz pełne prawo do wypowiadania się. Każdy autor odpowiada za swoje odpowiedzi. Forum dyskusyjne w serwisie ziarnica.pl nie jest miejscem pozwalającym na diagnozy medyczne, może pomóc rozwiać Twoje wątpliwości jednak nie zastąpi fizycznego kontaktu z lekarzem - jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości to zanotuj je i skonsultuj ze swoim lekarzem prowadzącym.
Ziarnica.pl ma charakter czysto informacyjny i nie jest związana finansowo bądź w jakikolwiek inny sposób z żadnym ośrodkiem medycznym, firmą farmaceutyczną, dystrybutorem leków, paraleków, cudownych soczków czy też organizacjami zajmującymi się "pomocą" chorym na ziarnicę. Utrzymuje się z prywatnych środków. Jeśli chcesz pomóc w jego rozwoju kliknij tutaj.

: (c) 2000-2018 www.ziarnica.pl :: polityka prywatności :: POMOC :: darowizna :: od autora :: statystyka strony :
: copyright - prawa autorskie zastrzeżone :