SPOŁECZNOŚĆ
 kalendarz
ZIARNICA
 Co to za choroba?
  etiologia
  objawy
  rozpoznanie
  klasyfikacja
  historia ZZ

 Jak nas leczą?
  chemioterapia
   abvd
   mopp
  immunoterapia
  radioterapia
  chirurgia
  przeszczep szpiku

 Warto wiedzieć
  afereza
  przeszczep
  cytostatyki
  kontrola
  półpasiec
  USG

 Skutki leczenia
  włosy
  skóra
  pamięć
  płodność
  psychika
  pełna lista

FORUM
wyciąg z netykiety
 ogólne
 czy mam ziarnicę?
 chemioterapia
 radioterapia
 przeszczep
 kulinarnie
 hyde park
wyszukaj na forum
 
najczęściej szukane frazy

OPOWIADANIA
 bez happy endu?
 radioterapia
 nasza ZZ
 pamiętnik Heli
 historia - Anetka
 historia - Baldi
 historia - Binka
 historia - Carinka
 historia - Dzidka
 historia - Tomaszek
 historia - Volcano
 anegdoty

AKTYWNE SONDY
historia sond

Z POLA WALKI
Lista blogów

GALERIE
 ozdrowieńcy
 trzy twarze
 łyso Ci?

Gosia82

WASZE WPISY
 komentarze stron
 księga gości

RÓŻNOŚCI
 archiwum
 tu jesteśmy
 geolokalizacja
 strony użytkowników

LICZNIK
 on-line: 1
gości: 1
użytkowników: 0

dzisiaj: 19
ogółem: 8789845
licznik od: 09.02.2006

TWOJE KONTO
zapomniałem hasła
login:
hasło:

pamiętaj mnie

NIE MASZ KONTA?
załóż sobie
po co mi konto?

zarejestrowanych: 1492

REKLAMA :)

-- OGÓLNE - CHEMIOTERAPIA - RADIOTERAPIA - PRZESZCZEP - HYDE PARK --
: Spis Wiadomości :: Utwórz Nowy Wątek :

- wątki z ostatniego tygodnia - BEZ ODPOWIEDZI -
+ nowe podforum: KULINARNIE +


postówmodyfikacja
PET
72016-09-07 20:41
autor: Angelika, dodał 2016-09-05 19:12komentuj

Odebrałam dzisiaj wynik pet po 2 cyklu ABVD.
Wniosek na końcu to :
Całkowita odpowiedz metaboliczna :))))
Jednak u opisanym układzie kostnym jest jedno zdanie, które mnie niepokoi i nie wiem o co chodzi...
"Rozlany , zwiększony wychwyt w układzie kostnym na tle pobudzenia metabolicznego szpiku po chemioterapii, bez zmian ogniskowych.
O co chodzi?

autor: Gizmo, dodał 2016-09-05 20:27komentuj

ja też miałam taki opis przez wszystkie PETy w ciągu chemii i 2 miesiące po:) nic złego się nie działo - mi lekarz wyjaśnił, że PET powinno się robić miesiąc po chemii a jeśli robi się miedzy podaniami więc wiadomo, że ten odstęp nie jest zachowany i takie wzmianki się mogą pojawiać..Zresztą gdyby cokolwiek było niepokojącego lekarz opisujący nie napisałby Ci takich wniosków:) gratulacje!!! i wytrwałości w dalszej walce...a właściwie w dokończeniu leczenia.

+0

autor: angelika, dodał 2016-09-05 22:46komentuj

Gizmo dziekuje za odp :) musze dac rade bo mam miec 8 cykli a koncze 3...

+0

autor: rodzynka, dodał 2016-09-06 22:04komentuj

Ogromne gratulacje! A z resztą chemii - na pewno dasz radę. Pomyśl, że to jest konieczne, aby wytępić gada do końca. Trzymam kciuki!

+0

autor: angelika, dodał 2016-09-07 10:08komentuj

Dziękuję :) Bardzo sie balam tych wynikow bo na szyi czuje jeszcze kulke mala. Ale jak to przeczytalam polecialy mi łzy :)

+0

autor: Janek, dodał 2016-09-07 14:13komentuj

> O 10:08, dnia 2016-09-07 angelika napisał(-a):
> Dziękuję :) Bardzo sie balam tych wynikow bo na szyi czuje jeszcze kulke mala. Ale jak to przeczytalam polecialy mi łzy :)
Jak miło takie wiadomości czytać, kulkami się nie przejmuj znikną nawet nie zauważysz, nawet gdyby dostały, nie będą groźne, pozdrawiam głowa do góry, jest dobrze.

+0

autor: Angelika, dodał 2016-09-07 14:46komentuj

A mam do Was jeszcze takie pytanko.
Czy podczas chemii robiły Wam sie na skorze takie brązowe plamki?
Ja mam na palcach od stop i pomiedzy piersiami. Przed leczeniem nie mialam problemów ze skóra.
Narazie moj lekarz jest na urlopie. Za dwa tyg bede sie go pytać co to i czy mozna to czyms smarowac...

+0

autor: Janek, dodał 2016-09-07 20:41komentuj

> O 14:46, dnia 2016-09-07 Angelika napisał(-a):
> A mam do Was jeszcze takie pytanko.
> Czy podczas chemii robiły Wam sie na skorze takie brązowe plamki?
> Ja mam na palcach od stop i pomiedzy piersiami. Przed leczeniem nie mialam problemów ze skóra.
> Narazie moj lekarz jest na urlopie. Za dwa tyg bede sie go pytać co to i czy mozna to czyms smarowac...
Tak, ja zauważyłem to po leczeniu, dużo takich plamek okrągłych po ciele to nie znikło, mimo że za 20 dni będzie 5 lat od zakończenia leczenia.

+0

Podobne tematy:



Wypowiedzi na forum dyskusyjnym zawierają indywidualne zdanie ich autorów, jeśli nie zgadzasz się z czymś - masz pełne prawo do wypowiadania się. Każdy autor odpowiada za swoje odpowiedzi. Forum dyskusyjne w serwisie ziarnica.pl nie jest miejscem pozwalającym na diagnozy medyczne, może pomóc rozwiać Twoje wątpliwości jednak nie zastąpi fizycznego kontaktu z lekarzem - jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości to zanotuj je i skonsultuj ze swoim lekarzem prowadzącym.
Ziarnica.pl ma charakter czysto informacyjny i nie jest związana finansowo bądź w jakikolwiek inny sposób z żadnym ośrodkiem medycznym, firmą farmaceutyczną, dystrybutorem leków, paraleków, cudownych soczków czy też organizacjami zajmującymi się "pomocą" chorym na ziarnicę. Utrzymuje się z prywatnych środków. Jeśli chcesz pomóc w jego rozwoju kliknij tutaj.

: (c) 2000-2018 www.ziarnica.pl :: polityka prywatności :: POMOC :: darowizna :: od autora :: statystyka strony :
: copyright - prawa autorskie zastrzeżone :