SPOŁECZNOŚĆ
 kalendarz
ZIARNICA
 Co to za choroba?
  etiologia
  objawy
  rozpoznanie
  klasyfikacja
  historia ZZ

 Jak nas leczą?
  chemioterapia
   abvd
   mopp
  immunoterapia
  radioterapia
  chirurgia
  przeszczep szpiku

 Warto wiedzieć
  afereza
  przeszczep
  cytostatyki
  kontrola
  półpasiec
  USG

 Skutki leczenia
  włosy
  skóra
  pamięć
  płodność
  psychika
  pełna lista

FORUM
wyciąg z netykiety
 ogólne
 czy mam ziarnicę?
 chemioterapia
 radioterapia
 przeszczep
 kulinarnie
 hyde park
wyszukaj na forum
 
najczęściej szukane frazy

OPOWIADANIA
 bez happy endu?
 radioterapia
 nasza ZZ
 pamiętnik Heli
 historia - Anetka
 historia - Baldi
 historia - Binka
 historia - Carinka
 historia - Dzidka
 historia - Tomaszek
 historia - Volcano
 anegdoty

AKTYWNE SONDY
historia sond

Z POLA WALKI
Lista blogów

GALERIE
 ozdrowieńcy
 trzy twarze
 łyso Ci?

Czasoprzestrzenny

WASZE WPISY
 komentarze stron
 księga gości

RÓŻNOŚCI
 archiwum
 tu jesteśmy
 geolokalizacja
 strony użytkowników

LICZNIK
 on-line: 1
gości: 1
użytkowników: 0

dzisiaj: 83
ogółem: 8789814
licznik od: 09.02.2006

TWOJE KONTO
zapomniałem hasła
login:
hasło:

pamiętaj mnie

NIE MASZ KONTA?
załóż sobie
po co mi konto?

zarejestrowanych: 1492

REKLAMA :)

-- OGÓLNE - CHEMIOTERAPIA - RADIOTERAPIA - PRZESZCZEP - HYDE PARK --
: Spis Wiadomości :: Utwórz Nowy Wątek :

- wątki z ostatniego tygodnia - BEZ ODPOWIEDZI -
+ nowe podforum: KULINARNIE +


postówmodyfikacja
Pierwszy cykl abvd
82016-07-07 09:39
autor: mateusz1986, dodał 2016-07-04 21:05komentuj

Witam! Jestem po pierwszej serii abvd.
i dwa dni po zaczelo szczepac mnie podniebienie i dziasla...
Od czego? I co jest na to pomocne?

autor: Nuria, dodał 2016-07-05 00:04komentuj


Dostałeś czynniki wzrostu? Takie zastrzyki w brzuch? Może być od tego. Jeśli nie to ruszaj do lekarza.

+0

autor: mateusz1986, dodał 2016-07-05 08:43komentuj

> O 00:04, dnia 2016-07-05 Nuria napisał(-a):
>
> Dostałeś czynniki wzrostu? Takie zastrzyki w brzuch? Może być od tego. Jeśli nie to ruszaj do lekarza.

Zastrzyku nie dostałem bo wyniki byly dobre.
Do tego taki biały jezyk mi sie zrobil. Musze do swojego lekarza czy moge do rodzinnego?

+0

autor: Nuria, dodał 2016-07-05 10:30komentuj

To w takim razie podejrzewam, że to jakiś stan zapalny prawdopodobnie grzybica albo większe pleśniawki. Może się tak robić przy spadku odporności co przy chemii jest normalne. Najlepiej żebyś poszedł do swojego onkologa/hematologa to tego samego dnia zleciłby Ci badania krwi i zobaczył czy przypadkiem nie masz spadku leukocytów. Wtedy mógłby przypisać zastrzyki na ich wzrost. Bo niedobór leukocytów może się skończyć jeszcze gorszą infekcją.

W ostateczności rodzinny też może być na pewno da Ci jakieś płukanki, tabletki itd. tylko nie wiem czy rodzinny może przypisać czynniki wzrostu w razie spadku leukocytów.

Z domowo/aptecznych sposobów to kup sobie tabletki do ssania "chlorchinaldin" powinno trochę pomóc.

+0

autor: mateusz1986, dodał 2016-07-05 14:21komentuj

Mialem wczoraj badanie krwi i leukocyty mialem ponizej normy ale nie na tyle by podac sobie zastrzyk. A te zastrzyki mam juz w razie czego wykupione i leza w lodowce.
W czwartek mam wizyte u rodzinnego to poprosze o cos . A jak nic nie da to zadz w czwartek do lekarza prowadzącego.

+0

autor: Gizmo, dodał 2016-07-06 00:32komentuj

Okaźaj jame ustna Tantum Verde albo czyms podobnym poki nie skonsultujesz. Na pewno nie zaszkodzi...

+0

autor: mateusz1986, dodał 2016-07-06 14:07komentuj

A mieliście tak ze bolaly was mięśnie? Rece i nogi tak mnie bola :(

+0

autor: Nessa, dodał 2016-07-06 18:44komentuj

Mateusz, każdy inaczej to przechodzi ale przygotuj się na te różne dodatkowe atrakcje.

Ja po którejś chemii dostałam właśnie jakiegoś grzyba jamy ustnej i objawiał się bólem języka, szczęki itp. Trzeba było płukać syropem przeciwgrzybiczym.

Co do bólu mięśni, nie masz aby gorączki? Może to jakiś wirus Cię rozkłada

+0

autor: Nuria, dodał 2016-07-07 09:39komentuj


Proponuję abyć dłużej nie czekał i poszedł do lekarza prowadzącego. Jak mieszkasz trochę dalej to możesz najpierw zadzwonić do szpitala i poprosić żeby Cię połączyli z lekarzem i obgadać objawy. Taka infekcja przy obniżonej odporności to nie jest nic fajnego.

+0

Podobne tematy:



Wypowiedzi na forum dyskusyjnym zawierają indywidualne zdanie ich autorów, jeśli nie zgadzasz się z czymś - masz pełne prawo do wypowiadania się. Każdy autor odpowiada za swoje odpowiedzi. Forum dyskusyjne w serwisie ziarnica.pl nie jest miejscem pozwalającym na diagnozy medyczne, może pomóc rozwiać Twoje wątpliwości jednak nie zastąpi fizycznego kontaktu z lekarzem - jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości to zanotuj je i skonsultuj ze swoim lekarzem prowadzącym.
Ziarnica.pl ma charakter czysto informacyjny i nie jest związana finansowo bądź w jakikolwiek inny sposób z żadnym ośrodkiem medycznym, firmą farmaceutyczną, dystrybutorem leków, paraleków, cudownych soczków czy też organizacjami zajmującymi się "pomocą" chorym na ziarnicę. Utrzymuje się z prywatnych środków. Jeśli chcesz pomóc w jego rozwoju kliknij tutaj.

: (c) 2000-2018 www.ziarnica.pl :: polityka prywatności :: POMOC :: darowizna :: od autora :: statystyka strony :
: copyright - prawa autorskie zastrzeżone :