SPOŁECZNOŚĆ
 kalendarz
ZIARNICA
 Co to za choroba?
  etiologia
  objawy
  rozpoznanie
  klasyfikacja
  historia ZZ

 Jak nas leczą?
  chemioterapia
   abvd
   mopp
  immunoterapia
  radioterapia
  chirurgia
  przeszczep szpiku

 Warto wiedzieć
  afereza
  przeszczep
  cytostatyki
  kontrola
  półpasiec
  USG

 Skutki leczenia
  włosy
  skóra
  pamięć
  płodność
  psychika
  pełna lista

FORUM
wyciąg z netykiety
 ogólne
 czy mam ziarnicę?
 chemioterapia
 radioterapia
 przeszczep
 kulinarnie
 hyde park
wyszukaj na forum
 
najczęściej szukane frazy

OPOWIADANIA
 bez happy endu?
 radioterapia
 nasza ZZ
 pamiętnik Heli
 historia - Anetka
 historia - Baldi
 historia - Binka
 historia - Carinka
 historia - Dzidka
 historia - Tomaszek
 historia - Volcano
 anegdoty

AKTYWNE SONDY
historia sond

Z POLA WALKI
Lista blogów

GALERIE
 ozdrowieńcy
 trzy twarze
 łyso Ci?

Ice68

WASZE WPISY
 komentarze stron
 księga gości

RÓŻNOŚCI
 archiwum
 tu jesteśmy
 geolokalizacja
 strony użytkowników

LICZNIK
 on-line: 1
gości: 1
użytkowników: 0

dzisiaj: 26
ogółem: 8798565
licznik od: 09.02.2006

TWOJE KONTO
zapomniałem hasła
login:
hasło:

pamiętaj mnie

NIE MASZ KONTA?
załóż sobie
po co mi konto?

zarejestrowanych: 1492

REKLAMA :)

-- OGÓLNE - CHEMIOTERAPIA - RADIOTERAPIA - PRZESZCZEP - HYDE PARK --
: Spis Wiadomości :: Utwórz Nowy Wątek :

- wątki z ostatniego tygodnia - BEZ ODPOWIEDZI -
+ nowe podforum: KULINARNIE +


postówmodyfikacja
nocne poty czy to objaw nawrotu?
152014-02-07 17:19
autor: maja, dodał 2014-01-01 20:22komentuj

Witam,chciałam zapytać czy nocne poty mogą oznaczać nawrót?Chodzi o mojego narzeczonego,jest prawie rok w remisji za 2tyg.ma mieć badania kontrolne,a od niedawna wystąpiły nocne poty czy ktos z was tak miał?Proszę o jakąś rade panicznie się boję że to może być nawrót;(Jego stopień to 2bx z objawami ogólnymi.

autor: Asowa, dodał 2014-01-02 14:13komentuj

> O 20:22, dnia 2014-01-01 maja napisał(-a):
> Witam,chciałam zapytać czy nocne poty mogą oznaczać nawrót?Chodzi o mojego narzeczonego,jest prawie rok w remisji za 2tyg.ma mieć badania kontrolne,a od niedawna wystąpiły nocne poty czy ktos z was tak miał?Proszę o jakąś rade panicznie się boję że to może być nawrót;(Jego stopień to 2bx z objawami ogólnymi.

Raczej nie, poczekajcie spokojnie na badania.

+0

autor: Lena, dodał 2014-01-02 14:21komentuj

> O 20:22, dnia 2014-01-01 maja napisał(-a):
> Witam,chciałam zapytać czy nocne poty mogą oznaczać nawrót?Chodzi o mojego narzeczonego,jest prawie rok w remisji za 2tyg.ma mieć badania kontrolne,a od niedawna wystąpiły nocne poty czy ktos z was tak miał?Proszę o jakąś rade panicznie się boję że to może być nawrót;(Jego stopień to 2bx z objawami ogólnymi.

A ile razy miał te poty i czy były dokładnie takie same jak przed chorobą?

+0

autor: maja, dodał 2014-01-02 14:36komentuj

poty są mniejsze niż przed diagnozą. Ostatni tomograf potwierdził remisje,w śródpiersiu została nieaktywna masa resztkowa bądz w opisie sugerują grasice.Badania będzie miał dopiero pod koniec stycznia w rok po leczeniu.

+0

autor: maja, dodał 2014-01-03 16:41komentuj

Bardzo proszę czy może się ktoś odezwać,kto miał takie objawy i czy oznaczały one wznowe?Tak bardzo się martwię;(.Z góry dziękuje i życzę zdrowia.

+0

autor: tilia, dodał 2014-01-03 18:02komentuj

> O 16:41, dnia 2014-01-03 maja napisał(-a):
> Bardzo proszę czy może się ktoś odezwać,kto miał takie objawy i czy oznaczały one wznowe?Tak bardzo się martwię;(.Z góry dziękuje i życzę zdrowia.
Ja jestem w remisji juz poltora roku a przed kazda wizyta kontrolna mam stresa i potrafie sie w nocy niezle spocic. Tez myslalam, ze to zly znak ale jest ok. Zycze duzo spokoju.

+0

autor: maja, dodał 2014-01-04 18:09komentuj

Asowa,Tilia dziękuje!Czekamy na wizyte u lek.zob.co na to pow.i jakie badania zleci czy tomograf czy pet!Ale mam stracha;(

+0

autor: piotr, dodał 2014-01-11 22:13komentuj

> O 14:13, dnia 2014-01-02 Asowa napisał(-a):
> > O 20:22, dnia 2014-01-01 maja napisał(-a):
> > Witam,chciałam zapytać czy nocne poty mogą oznaczać nawrót?Chodzi o mojego narzeczonego,jest prawie rok w remisji za 2tyg.ma mieć badania kontrolne,a od niedawna wystąpiły nocne poty czy ktos z was tak miał?Proszę o jakąś rade panicznie się boję że to może być nawrót;(Jego stopień to 2bx z objawami ogólnymi.
>
> Raczej nie, poczekajcie spokojnie na badania.
też miałem cs2bx i objawy ogólne teraz 20 miesięcy w niepewnej reemisji na bad kontrolnych pisza tylko że lekka progesja w stosunku do bad poprzedniego poty mam także ale miejsze i co najważniejsze po chemii beacopp doszł teraz do całkowitego uszkodzenia stawu biodrowego bad kontrolne powinny być w pierwszym roku co 3 miesiące leczyłem się w bydgoszczy

+0

autor: Zombiradok, dodał 2014-01-12 15:59komentuj


> O 20:22, dnia 2014-01-01 maja napisał(-a):
> Witam,chciałam zapytać czy nocne poty mogą oznaczać nawrót?Chodzi o mojego narzeczonego,jest prawie rok w remisji za 2tyg.ma mieć badania kontrolne,a od niedawna wystąpiły nocne poty czy ktos z was tak miał?Proszę o jakąś rade panicznie się boję że to może być nawrót;(Jego stopień to 2bx z objawami ogólnymi.
jesli jeszcze nie macie wynikow nie sugerowal bym sie tym poceniem nie tylko zz uaktywnia mocniejsze poty, na pewno bedzie ok .

+0

autor: Henry, dodał 2014-01-12 23:50komentuj

Mój doktor powiedział kiedyś żę poty mogą zostać do konca życia. To nic nie znaczy, nie wiem czy wiesz ale poty towarzyszą człowiekowi często nawet przy innych lekkich dolegliwościach tylko nie zwarca sie na nie uwagi. w czasie leczeni mojej żony poty sie pojawiały i zniakały jak chciałynie miało to powiązania z progresją ani regresją choroby. Moje subiektywne zdanie

+0

autor: maja, dodał 2014-01-13 18:55komentuj

Witam,pozostaje nam czekać na badania,choć pewnie zostaną przesunięte ponieważ złapał infekcje:ból gardła,kaszel i katar.Dziękuje Wszystkim za wypowiedzi,pozdrawiam.

+0

autor: maja, dodał 2014-02-07 15:56komentuj

Witam ponownie,mamy wyniki badań i nie wiem co myśleć,w badaniu pet zaświeciło coś w brzuchu:(suv max 3,3(wątrobowy 2.9)i co teraz?

+0

autor: Asowa, dodał 2014-02-07 16:52komentuj

> O 15:56, dnia 2014-02-07 maja napisał(-a):
> Witam ponownie,mamy wyniki badań i nie wiem co myśleć,w badaniu pet zaświeciło coś w brzuchu:(suv max 3,3(wątrobowy 2.9)i co teraz?

To nie musi być groznego, może jakiś stan zapalny?
A jak morfologia?
Kiedy macie wizytę u lekarza?

+0

autor: maja, dodał 2014-02-07 17:06komentuj

> O 16:52, dnia 2014-02-07 Asowa napisał(-a):
> > O 15:56, dnia 2014-02-07 maja napisał(-a):
> > Witam ponownie,mamy wyniki badań i nie wiem co myśleć,w badaniu pet zaświeciło coś w brzuchu:(suv max 3,3(wątrobowy 2.9)i co teraz?
>
> To nie musi być groznego, może jakiś stan zapalny?
> A jak morfologia?
> Kiedy macie wizytę u lekarza?

Wizyta koniec lutego,krew nie była badana.

+0

autor: Asowa, dodał 2014-02-07 17:15komentuj

> O 17:06, dnia 2014-02-07 maja napisał(-a):
> > O 16:52, dnia 2014-02-07 Asowa napisał(-a):
> > > O 15:56, dnia 2014-02-07 maja napisał(-a):
> > > Witam ponownie,mamy wyniki badań i nie wiem co myśleć,w badaniu pet zaświeciło coś w brzuchu:(suv max 3,3(wątrobowy 2.9)i co teraz?
> >
> > To nie musi być groznego, może jakiś stan zapalny?
> > A jak morfologia?
> > Kiedy macie wizytę u lekarza?
>
> Wizyta koniec lutego,krew nie była badana.

Jeśli bardzo się martwicie, możecie zrobić morfologię i usg jamy brzusznej.
A druga opcja to po prostu poczekać na wizytę, choć to nie łatwe;/

+0

autor: maja, dodał 2014-02-07 17:19komentuj

> O 17:15, dnia 2014-02-07 Asowa napisał(-a):
> > O 17:06, dnia 2014-02-07 maja napisał(-a):
> > > O 16:52, dnia 2014-02-07 Asowa napisał(-a):
> > > > O 15:56, dnia 2014-02-07 maja napisał(-a):
> > > > Witam ponownie,mamy wyniki badań i nie wiem co myśleć,w badaniu pet zaświeciło coś w brzuchu:(suv max 3,3(wątrobowy 2.9)i co teraz?
> > >
> > > To nie musi być groznego, może jakiś stan zapalny?
> > > A jak morfologia?
> > > Kiedy macie wizytę u lekarza?
> >
> > Wizyta koniec lutego,krew nie była badana.
>
> Jeśli bardzo się martwicie, możecie zrobić morfologię i usg jamy brzusznej.
> A druga opcja to po prostu poczekać na wizytę, choć to nie łatwe;/
To czekanie jest najgorsze;(

+0

Podobne tematy:



Wypowiedzi na forum dyskusyjnym zawierają indywidualne zdanie ich autorów, jeśli nie zgadzasz się z czymś - masz pełne prawo do wypowiadania się. Każdy autor odpowiada za swoje odpowiedzi. Forum dyskusyjne w serwisie ziarnica.pl nie jest miejscem pozwalającym na diagnozy medyczne, może pomóc rozwiać Twoje wątpliwości jednak nie zastąpi fizycznego kontaktu z lekarzem - jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości to zanotuj je i skonsultuj ze swoim lekarzem prowadzącym.
Ziarnica.pl ma charakter czysto informacyjny i nie jest związana finansowo bądź w jakikolwiek inny sposób z żadnym ośrodkiem medycznym, firmą farmaceutyczną, dystrybutorem leków, paraleków, cudownych soczków czy też organizacjami zajmującymi się "pomocą" chorym na ziarnicę. Utrzymuje się z prywatnych środków. Jeśli chcesz pomóc w jego rozwoju kliknij tutaj.

: (c) 2000-2018 www.ziarnica.pl :: polityka prywatności :: POMOC :: darowizna :: od autora :: statystyka strony :
: copyright - prawa autorskie zastrzeżone :